Fox put it this way: “We acknowledge the Court’s rulings finding certain claims about Dominion to be false,” the company wrote in a statement. “This settlement reflects Fox’s continued commitment to the highest journalistic standards.”

A settlement of $787.5 million is chump change for Fox News, which makes billions of dollars each year for its parent company, Fox Corporation. Fox is a defendant in a separate lawsuit against Smartmatic, another voting machine company, over similar claims. Kosseff expects that Smartmatic will be “eager to rely on a lot of the evidence” that Dominion unearthed in discovery.

If Fox has one regret, it might be that it didn’t settle this case sooner.

📬 Sign up for the Daily Brief

Our free, fast, and fun briefing on the global economy, delivered every weekday morning.